20 факта за Moët & Chandon, които може да не знаете
29.08.2024

20 факта за Moët & Chandon, които може да не знаете

  1. Исторически фон: Moët & Chandon е основан през 1743 година от Клод Моет. Moët & Chandon е една от най-старите производители на шампанско и играе важна роля в популяризирането на шампанското извън Франция.
     
  2. Присъствие на известни личности: Moët & Chandon е била любима марка на много известни личности и кралски особи през годините. Един от най-забележителните клиенти е император Наполеон Бонапарт, който често пиел шампанско Moët & Chandon и даже е използвал лозунга „Moët & Chandon – марката на Наполеон“.
     
  3. Иновации в производството: Moët & Chandon е пионер в много от техниките на производство на шампанско, включително в методите за отлежаване и съхранение. Moët & Chandon също така играят важна роля в развитието на системата за измерване на зрялост на шампанското.
     
  4. Винена селекция: Брендът Moët & Chandon е известен със своето разнообразие от шампанско. Най-популярните са Moët Impérial, Moët Rosé Impérial и Moët & Chandon Grand Vintage.
     
  5. Еко и социална отговорност: Компанията е ангажирана с устойчиво развитие и отговорност към околната среда. Те активно работят по проекти за опазване на околната среда и устойчиво управление на лозята.
     
  6. Фестивали и събития: Moët & Chandon е известен със своето присъствие на луксозни събития и фестивали по целия свят. Те често са спонсори на големи събития, включително кинофестивали и модни ревюта.
     
  7. Историческа роля: Moët & Chandon играе важна роля в историческите събития. По време на Първата световна война, компанията произвежда шампанско за френската армия, за да подкрепи морала на войниците. Те дори създават специални бутилки, които да бъдат лесно транспортирани.
     
  8. Голяма лозова площ: Moët & Chandon притежава около 1,200 хектара лозя в региона на Шампан, което ги прави един от най-големите производители на шампанско. Лозята са разположени в най-добрите тероари, които са специално избрани за производство на шампанско от най-високо качество.
     
  9. Иновации в отлежаването: Moët & Chandon са известни с иновациите си в методите на отлежаване на шампанското. Те използват специални техники и технологии за съхранение и създаване на идеалните условия за зрялото шампанско.
     
  10. Културни събития: Moët & Chandon е спонсор на множество културни събития, включително знаменития "Moët & Chandon Effervescence" в Париж и "Moët & Chandon Grand Day" на различни локации в света. Тези събития обединяват хора от различни сфери на живота и подчертават стила и лукса на марката.
     
  11. Кино и филмови връзки: Moët & Chandon има дългогодишни отношения с киното. Те са спонсори на премиерните вечери и събития на Оскарите, както и на други важни кинофестивали. Това допринася за репутацията им на луксозна и стилна марка.
     
  12. Известни дизайнерски бутилки: Moët & Chandon също така сътрудничи с известни дизайнери и артисти за създаването на лимитирани серии бутилки. Например, те са сътрудничили с известния дизайнер Дома Кристиан Диор и са пуснали специални издания на своето шампанско, което добавя допълнителен лукс и стил.
     
  13. Ролята на Бранд амбасадорите: Moët & Chandon има дълга традиция да работи с известни личности, които са амбасадори на марката. В миналото те са си сътрудничили с личности като актрисата Дженифър Лопес и моделите Кейт Мос и Кара Делевинг. Тези партньорства допринасят за глобалната популярност на марката.
     
  14. Пионери в шампанско в кулинарията: Moët & Chandon е една от първите марки, които започват да предлагат специализирани шампански за готвене и гастрономически събития. Те експериментират с различни вкусове и комбинации, които допринасят за кулинарния опит.
     
  15. Легендарните „Милион бутилки“: Всяка година Moët & Chandon произвеждат над 30 милиона бутилки шампанско. Това не само подчертава мащаба на тяхното производство, но и тяхната способност да поддържат високи стандарти за качество.
     
  16. Културно наследство: Музеят на Moët & Chandon в Еперне, Франция, предлага дълбочинно вникване в историята и културното наследство на компанията. Посетителите могат да видят исторически документи, бутили и оригинални етикети, които разказват историята на марката.
     
  17. Дългосрочни инвестиции в иновации: Moët & Chandon активно инвестира в изследвания и разработки на нови технологии за подобряване на качеството на шампанското. Те са лидери в проучванията на нови методи за отлежаване и оптимизиране на процеса на ферментация.
     
  18. Сътрудничество с артисти: В допълнение към дизайна на бутилките, Moët & Chandon е известен с това, че сътрудничи с артистични таланти за създаването на уникални инсталации и арт проекти, които демонстрират лукса и креативността на марката.
     
  19. Луксозни кутийки и подаръциMoët & Chandon предлага специално проектирани кутийки и подаръчни опаковки, които се използват за специални събития и празници. Те включват ръчно изработени елементи и иновации в дизайна, които подчертават елегантността на подаръка.
     
  20. Moët & Chandon за крал Чарлз III: През 2023 година, по повод коронацията на бъдещия крал на Англия, крал Чарлз III, в Уестминстър, Moët & Chandon ще отдаде нова почит на кралското семейство с пускането на специален магнум. Наречен Coronation cuvée 2023, той е част от категорията Moët Impérial. Бутилката, която може да бъде дегустирана, съхранена и/или запазена като сувенир, носи значка в цветовете на британския флаг с датата на коронационната церемония (6 май). Под тази трикольорна значка има черен етикет със златни букви, на който е написано:

Къщата на Moët & Chandon е горда да представи този специален винтаж, за да отпразнува коронацията на Негово Величество Краля.

 

Разгледай всички продукти

Сподели
Здравейте,
изберете как да се свържете с нас.

За да продължите, потвърдете,
че имате навършени 18 години.

English
Ще ви очакваме в бъдеще =))

назад